Zážitkové hry

Pár hodin v kůži někoho jiného

Naši zákaznící


Pořádali jsme v Praze mezinárodní konferenci o osobním rozvoji a hledali pro účastníky nějaké zajímavé dárky a výhru do soutěže. Děkuji firmě Zážitky.cz. Pavel BambásekCzech Social Dynamics o.s.

Na posledním teambuildingu pro nás společnost Zážitky.cz připravila a produkčně zajistila hru „Večeře s vraždou“. Díky ní jsme všichni strávili zábavný večer ... Hanka RošickáInternet Info s.r.o.

ZONER pořádá pro své uživatele různé soutěže - ať je to při příležitosti každoročního uvedení nové verze produktu pro správu, editaci a sdílení fotografií Zoner Photo Studio ... Pavel MinářZoner software a.s.

Jako organizátorka prvního českého TEDx – lokálně organizovaného setkání v duchu „Ideas worth spreading“ – jsem hledala partnery, kteří by zapadli do kontextu setkání. Petra HubačováTEDX Prague

Zážitková hra byla parádní. Takovou kombinaci adrenalinu, přemýšlení a výborného příběhu v promyšlené režii organizátorů jsem ještě nezažil. Za ty peníze tahle akce jednoznačně stojí! Tomáš KarlíkTV NOVA

eStránky často používají nejrůznější soutěže jako nástroj pro přilákání nových zákazníků na svůj web, potažmo k upevnění vztahu se stávajícími zákazníky. Ing. Milan ŠoceStránky.cz

Se společností Zažitky.cz spolupracujeme od roku 2010. Zážitky ze sortimentu společnosti využíváme nejčastěji jako odměny v našich soutěžích pro nejvěrnější klienty Marta LerichováCHANCE a.s.

Při spolupráci se společností Zážitky.cz jsem se přesvědčil o tom, že nemožné opravdu neexistuje. Díky za vaši ochotu, nápady a rychlost! Mgr. Lukáš ŠkopekAEGON | Česká republika

Let nad Prahou v malém letadle, na dohled od Hradu, byl díky Zážitky.cz pro mé zahraniční kolegy opravdu zážitkem. Richard KapsaGenerali PPF Holding

Hledali jsme hodnotu, kterou můžeme odměnit naše zákazníky za nákup. Ve společnosti Zážitky.cz jsme našli kreativního partnera ... Petra ChrapčiakováSTUDENT AGENCY s.r.o.

Rok od roku je těžší najít vhodné dárky pro naše VIP zákazníky. Zážitky.cz nám tento úkol podstatně zjednodušují. Dárky navrhnou a následně dodají v parádním dárkovém balení. Vít BurdaExcello s.r.o.

Na dárkových poukázkách Zážitky.cz oceňujeme jejich originální balení a možnost dalšího brandingu, předat takové dárkové balení je radost. Ing Ondřej StrnadŠkoFIN s.r.o.

Zavoláme zpět

Zajímají vás zážitky pro firmy? Nechte nám svoje telefonní číslo – zavoláme Vám!

Zážitková hra je novým, originálním a moderním typem komplexního prožitkového programu, založeným na metodice hry. Principem je aktivní tvorba příběhu (story-building) a hraní rolí (role-playing). Mimořádná atraktivita a současně účinnost zážitkové hry pramení zejména z důrazu na komunikaci, zábavnost, dobrovolnost, svobodu, otevřenost, vlastní iniciativu, kreativitu a fantazii účastníků.

Společný cíl

Každá zážitková hra má svůj hlavní cíl – nalezení pokladu/záchrana světa – na kterém pracují všechny zúčastněné strany. Samotný průběh hry, koalice či způsob dosažení cíle je pak hodně na hráčích samotných, jejich představivosti a ochotě se zapojit.

Pár hodin v kůži někoho jiného

Umíme hry z různých historických epoch (staré Japonsko, divoký západ, stroj času), na motivy filmů a televizních seriálů (Sedm, Ztraceni, Akta X, Lovci duchů), prostředí (smrt na 7 jamce, burza) nebo témat (tajemství Sherlocka Holmese, poklad králů, Za Saturninem). Příklady her najdete níže.

Produkce

Hry jsou po produkční stránce zajišťovány tak, aby se co nejvíce přiblížily realitě. Záleží hodně na rozpočtu hry, ale není výjimkou, když bomby aktivované pohybem skutečně vybuchují (pyrotechnika), prolomení hesla probíhá na skutečném počítači, přestřelky jsou reálné (air-softové zbraně) včetně reálnosti vedlejších postav, které vstupují do děje a do interakce s hráči (skuteční herci v kostýmech).

Více o zážitkových hrách:

Principy a fungování zážitkových her (pro firmy) Principy a fungování zážitkových her (pro hrače)
 

Zážitková hra je koncipována jako jeden komplexní, mnohovrstevný příběh se společným cílem pro celou skupinu účastníků. Účastníci - hráči – jsou přímými aktéry a spolutvůrci herního příběhu: ve zcela nových „rolích“ plní společnou „misi“ v „jiné realitě“ (jiné době a jiném místě). Podle velikosti skupiny se rozdělují do jednotlivých herních týmů, v nichž absolvují Hru částečně nezávisle, částečně v přímé interakci s ostatními týmy. V průběhu Hry si rozdělují v rámci svého týmu různé herní role, takže každý může přispět k dosažení cíle jiným způsobem.

Zážitková hra nabízí svým hráčům dobrodružství, kvalitní mnohavrstevnou zápletku a široké spektrum aktivit a situací nejrůznějšího typu, kterými mohou projít - od řešení komunikačních, logických, „intelektuálních“ situací a úkolů, přes kreativní, strategické, až po sportovně laděné. Setkávají se a komunikují s jim neznámými vedlejšími postavami, které se spolu s nimi Hry aktivně účastní. Některé situace vyžadují zapojení celého týmu společně, některé jsou vyhrazeny pouze „odborníkům“, na jiné je třeba zvolit nebo delegovat nejvhodnější zástupce. Konečný úspěch týmu však vyžaduje průběžnou komunikaci, kooperaci a koordinaci všech hráčů.

Aktivity a situace, kterými hráči během Hry procházejí, jsou variabilně nastavitelné, tudíž lze vyjít vstříc specifickým požadavkům klienta na jejich zaměření, typ i náročnost. Do pravidel fungování herního světa, vytvořeného na míru, lze zakomponovat hodnoty a principy, které je třeba v týmu prověřit, prosadit či posílit.

Zážitková hra je program vhodný pro každého, a zejména pro skupiny s diferencovanou strukturou (věkové rozpětí, zaměření, preference apod.) - právě díky své pestrosti, možnosti svobodného rozhodování a individuálnímu přístupu k hráčům.

 

Motivace

Zhruba měsíc před akcí obdrží účastníci stylové pozvánky, včetně všech potřebných organizačních informací (emailem, možnost dohodnout výrobu tištěných pozvánek).

Komunikace

Účastníci programu vystupují ve svých individuálních rolích, které si vytvoří nebo jsou jim přiděleny. Každý z nich může získat důležité informace, které však mají svou hodnotu pouze ve spojení s informacemi, které mají ostatní. Aby mohli hráči postoupit v řešení, musí spolu komunikovat na bázi výměny informací. V rámci pracovních týmů potom při řešení dílčích úkolů spolupracují, ale zároveň jsou součástí většího celku. Touto simulací reálného prostředí si účastníci trénují komunikaci v prostředí, které je bezpečné a stimuluje a odměňuje pozitivní a otevřenou komunikaci.

Rozdělení do týmů

Účastníci mohou být v počátku rozděleni do menších týmů.

Rozdělení do týmů může proběhnout předem či na místě dle preferencí zadavatele. Mělo by však být dosaženo relativně rovnoměrného rozložení v jednotlivých skupinách (ženy-muži, sportovně-jinak založení apod.), avšak při ponechání možnosti volby účastníkům. Herní zadání je společné pro celou skupinu účastníků - příběh se společným cílem (jsou jeden tým).

Aktivity

Pro vlastní program je navržen výběr velkého množství originálních, dynamických sportovně-adrenalinových aktivit a různých zábavných činností, které provádějí účastníci během Hry.

Realizace

Zajistíme celou akci kompletně dle klientské specifikace včetně produkce a veškerých doprovodných služeb.

 

Co je vlastně taková Zážitková Hra? Kde se vzala? Co mohu zažít a jak se v ní budu pohybovat?

Zážitková hra

Říkali jste si někdy při koukání na horor např. „Proč běží (trouba) nahoru na střechu, kde nebude moct nikam dál a vrah ho tam určitě dostihne? To já, kdybych byl v jeho kůži, běžel bych určitě ven a co nejrychleji pryč odtamtud…“. Koho tohle alespoň jednou při sledování televize nenapadlo! U obrazovky jsme hrdinové a obvykle víme lépe, jak se zachovat. Ale být skutečně v jeho kůži? No a jsme u meritu věci: přesně tohle můžete v zážitkové hře zažít. Postavou v příběhu jste totiž vy sami a bude jen na vás, kterým směrem se vydáte…

Zážitková hra Vám umožňuje stát se hrdinou/hrdinkou a zahrát si jeho roli v daném příběhu – ať už je to detektivka, horor, pohádka, příběh z pravěku, středověku, současnosti či budoucnosti.

Zážitková hra je splněný sen všech snílků, kteří se ve své představivosti vidí v kůži hrdinů či hrdinek románových nebo filmových dobrodružství.

Zážitková hra je bezpečný způsob, jak se na několik hodin přesunout do jiného světa, času a reality a v kůži své postavy zažít dobrodružství jak vystřižené z vašich představ.

 

Odkud se Zážitková hra vzala?

Zážitková hra využívá konceptu q-Hra a je odvozena od hry tzv. LARP (= Live Action Role Playing), která je založena na systému RPG (= Role Playing Game), neboli hraní rolí, v češtině známé také jako „hra na hrdiny“. Pro zájemce ještě dva odkazy do Wikipedie: LARP, Hra na hrdiny.

Oproti běžnému LARPu se ale tvůrci Zážitkových her soustředí na více rozmanité příběhy založené nejen na historii nebo na běžné fantasy, ale také na známých seriálech a filmech.

Jak tedy celá hra funguje?

Každá hra má svůj příběh, do kterého jste jako hráči vloženi. Příběh je vždy zcela originální, jen občas je vložen do reálií příběhu jiného - třeba televizního seriálu. Mezi základní pojmy v zážitkových hrách patří tedy hráči (hrdinové), vedlejší postavy a pán hry.

Hráči (Hrdinové)

Hrdinou příběhu jste vy, resp. postava, kterou hrajete. Daná postava ovlivňuje vaše základní chování v průběhu Hry a zároveň vám umožňuje využít její schopnosti, i když je jako normální člověk nemáte – když hraji např. postavu doktora, umím v Zážitkové hře automaticky léčit lidi, i když o tom v reálném světě nevím skoro nic; na druhou stranu mě to ale ve Hře zavazuje k tomu, že kdykoliv je někdo zraněný apod., musím ho jít v prvé řadě léčit a nedělat nic jiného.

Jak vypadá zážitková hra z pohledu hráče se můžete dočíst pod následujícími odkazy účastníků „Zažijte seriál Ztraceni (LOST)“:

Článek na TN.cz (účastníka Mitch Buchanon/ve hře hrající sám sebe)

Článek na blogu (účastníka Lašťa/ve hře postava John Locke)

Článek na blogu (účastnice Marcela Roth/ve hře dobrodružka)

Vedlejší postava

Každý příběh má kromě hlavních hrdinů také další postavy, se kterými se hlavní hrdinové potkávají a které jsou součástí příběhu či prostředí – v Zážitkové hře jim říkáme tzv. vedlejší postavy. Každá vedlejší postava má stejně jako hráč svou charakteristiku, která určuje, jak se chová. Hráč by tedy měl přemýšlet, jaká je motivace dané vedlejší postavy, jakou úlohu hraje v příběhu a k čemu mu může být dobrá či naopak, jestli se jí nemá vyhýbat. Vedlejší postavy mají obvykle „dobové“ kostýmy a jsou hrány amatérskými či profesionálními herci.

Pán Hry

Stejně jako musí mít film svého režiséra a jakýkoliv příběh svého spisovatele, v Zážitkové hře existuje tzv. Pán Hry, který hru řídí. Nejenže rozhoduje sporné situace, ale má také jako jediný přehled o celém příběhu (je také většinou jeho tvůrcem) a může navodit (např. pomocí Vedlejších postav) nové situace, aby jej posunul dál.

Jak hra probíhá?

Na začátku Hry si každý hráč vybere svou postavu (případně si o ni „zahraje“ s jinými hráči).

Pro rozehrání (jako úvod do Hry) se používá desková verze Hry a reálné ukázkové herní situace, aby se hráči naučili své postavy využívat a seznámili se s prostředím příběhu a základními souvislostmi.

Samostná Hra pak probíhá v reálném – předem určeném – čase a prostoru. Hráči postupně odhalují jednotlivé souvislosti příběhu. Nové informace získávají jejich nacházením na herních místech, díky interakci s vedlejšími postavami, luštěním různých záhad či vlastní dedukcí. Při hře se využívají skutečné herní předměty, ne virtuální. Každý hráč se v daném rámci příběhu může pohybovat úplně volně, je omezen pouze charakteristikou své postavy, prostředím příběhu (např. nemohu používat moderní techniku ve středověku) a pravidly hry. Je tedy jenom na něm, jakou cestu příběhem si zvolí a k jakému konci ho bude svou snahou vést. Příběh většinou nemá na začátku jasný konec, existují pouze určité varianty, jak může příběh dopadnout, a k těm vede nespočetně cest :). Může ho třeba vyhrát i vedlejší postava, která to s hráči nemyslí dobře.

Co je úkolem hráče?

Hráč se snaží rozluštit podstatu příběhu a dovést ho ke konci, který je z jeho pohledu (resp. z pohledu jeho postavy) nejlepší. Základní zápletku se dozví na začátku Hry (např. v detektivce „byl zabit člověk“, ve Ztraceni (LOST) „ztroskotali jste na pustém ostrově“ apod.) a může si odvodit, co je základním cílem (např. „najít vraha“, „dostat se z ostrova“). Příběh ale není lineární, a tak se postupně hráč dozvídá další okolnosti, které ho mohou nasměrovat k jinému cíli (např. ne všechny postavy se chtějí ve hře Ztraceni (LOST) dostat z ostrova pryč).

Během Hry by se Hráč měl snažit získávat co nejvíce informací od jednotlivých Vedlejších postav, ale i od ostatních hráčů. S ostatními hráči může kooperovat, ale i hrát proti nim. Hráč se může přidat i na stranu některé z vedlejších postav a hájit její zájmy – nebo jenom využít její informace pro své účely.

Nové informace získává Hráč také luštěním hádanek, pronikáním do nových prostor nebo nacházením předmětů apod.

Základním pravidlem Zážitkové hry je „co není zakázáno, je dovoleno“, takže fantazii se meze nekladou a je dobré vymýšlet své vlastní nové cesty, co dál – tím se samotným hraním dotváří herní příběh. Díky tomu je každá Hra jiná, i když se hraje stejné téma.

Jak probíhá komunikace ve hře?

Všemi možnými způsoby. Se spoluhráči komunikujete samozřejmě slovně, ale na řadu přicházejí i techničtější způsoby komunikace. Například s Pánem Hry se komunikuje pomocí mobilního telefonu – SMS. Dostáváte od něj informace, které potřebujete znát a zároveň ho informujete o všem, co je ve hře důležité. Např. pokud odhalíte stanici DHARMA, pošlete SMS Pánovi Hry a on Vám na oplátku pošle zpět informaci, která Vám umožní objevit skrýš, kterou byste ve stanici při běžném ohledání nenašli. Hráči mohou komunikovat pomocí SMS i s vedlejšími postavami, hlavně pokud se jedná o hry ve městě. Dočkáte se ale i pikantnějších dorozumívacích prostředku, jako jsou vysílačky, blikání baterek, zvuky všeho druhu nebo kouřové signály. Poslední zmiňovaný způsob je typický pro ostrov Ztracených, kde má kouř vyloženě jednu z vedlejších rolí :)

Jak mohu využít schopnosti své postavy?

Schopnosti postavy se využívají přes Pána Hry, tedy v dané situaci mu hráč řekne např. „jako postava bych měl vědět/umět to a to“ a Pán Hry mu dá (pokud to opravdu hráč jako postava ví/umí) danou informaci/otevře dveře apod. Samotný hráč ale podstatně ovlivňuje konečné chování jeho postavy v příběhu, protože stejně nikdy úplně sami sebe nezapřeme a dáme do postavy něco svého, takže doktor od jednoho hráče bude vypadat jinak než od jiného. Proto může být v jedné Hře více lidí hrající stejný typ postavy – je to ale určeno základním nastavením příběhu.

Jsou vedlejší postavy hodné či zlé?

V každém příběhu jsou některé postavy hodné, některé zlé nebo můžou být také neutrální apod. – je to dáno její základní charakteristikou a její rolí v příběhu. Každá postava – i ta, která to nemyslí s hráči dobře – ale může mít pro hráče důležité informace.

Některé postavy jsou trochu bláznivé a nevíte, co od nich můžete čekat. Takovou postavou je např. postava Francouzky ze hry Ztraceni (LOST) – ostrov jí trochu vlezl na mozek a prakticky nevěří nikomu a když jí někdo naštve, je ho schopná zastřelit na místě, ale na druhou stranu je na ostrově dlouho, a tak ho dobře zná, ví, kde jsou všechny úkryty apod. Hráč tedy musí najít optimální způsob, jak s takovou postavou jednat, aby mu pomáhala a ne škodila.

Vedlejší postavy můžou jít i vzájemně proti sobě, což může Hráč také využít…

Co všechno můžu zažít?

Dobrodružství, zábavu, adrenalin, seznámení se s novými lidmi, různé postavy, nové informace, vtipné i dramatické situace, luštění různých hádanek, nalézání tajuplných předmětů, útěky před zlými monstry či jinými postavami, noční les, pocity nejistoty i vítězství atd.

Zážitková hra vám umožní zažít dobrodružství a zkusit si pár hodin v kůži někoho trochu jiného.

Ukázkové zážitkové hry

„The Truth is out There ...“ jaká je souvislost mezi císařem Karlem IV. a neidentifikovanými létajícími předměty známými pod zkratkou UFO? Existuje posvátná geometrie pražských staveb? Dokáže nám na tyto otázky odpovědět gotická architektura? Odpovědi na podobné hádanky vám dá tato hra.

Příběh spojující pátrání po UFO s historickými fakty vrcholného středověku zavede účastníky na mnohá krásná málo známá místa zejména na Novém městě pražském. Hráči se jako agenti během pátrání setkají s mnoha nečekanými historickými i „nadpřirozenými“ postavami, seznámí s pražskou historií a architekturou trochu jinak, než jak se učí ve škole.

Hra určená pro týmy agentů se kompletně odehrává v denní i noční Praze, se kterou se účastníci důvěrně seznámí.

Charakteristika:

Detektivně – akční příběh ze současnosti se odehrává v interiérech i exteriérech Prahy. Hra má dvě fáze, přičemž první se odehrává na webových stránkách hry virtuálním způsobem.

Hra založená na detektivním pátrání po důkazech vyžaduje logické myšlení, řešení hádanek a rébusů, stejně jako strategické rozhodování a akci. Bezchybná komunikace je nutným předpokladem úspěchu agentů. Je vhodná pro dynamické, aktivně založené týmy.

Celá Hra se odehrává v týmech vyšetřovatelů – konkurenčním soutěžním způsobem.

Herní postavy:

Hráči vystupují v rolích, které si sami mohou kompletně vytvořit. Účastníci budou rozděleni do týmů po cca 3 – 6 os. (dle konečného počtu účastníků).

Herní vybavení:

Hráči si sami připravují své kostýmy a vybavení (dle zvolených postav). V průběhu Hry získají další vybavení. – např. speciální zbraně, kriminalistické prostředky, biofeedbacky a informace a hesla na stránky s informacemi – neboť část Hry se odehrává ve virtuální realitě internetu. V této Hře není nouze ani o předměty – neznámého původu a určení – jejich využití záleží jen na tom, zda se podaří jim přijít na kloub.

Herní aktivity:

V průběhu Hry se účastníci setkají s několika vedlejšími herními postavami (místními obyvateli, vědci i potenciálními mimozemšťany). Pro úspěšné absolvování celé mise musí hráči projít následujícími aktivitami.

  • logické myšlení a luštění záhad, vytváření a ověřování hypotéz
  • komunikace uvnitř týmu, vedení a velení, strategické i operativní řízení, koordinace týmu
  • airsoftové zbraně
  • průzkum, mapování, orientace a pohyb v neznámém prostředí Prahy
  • komunikace a vyšetřování neznámých postav
  • zpracování a výběr z velkého množství faktů
  • finálová akční hra

Tahle noční můra trvá už několik dní. A přitom to začalo tak nevinně. Jeden telefonát a e-mail. Přesně jako morbidní žert přehnaně kreativních kamarádů. Ale ranní noviny tě šokovaly – to přece nemůže být pravda! Nikdo ti nepomůže. Policie je ti v patách a chce tě zatknout jako prvního sériového vraha v ČR. To, ale není to nejhorší! Nejhorší je to, že skutečný sériový vrah tě sleduje. Hraje s tebou hru, jejíž pravidla zatím ani vzdáleně netušíš. Máš posledních 13 dní a nocí na to, abys změnil svůj osud.

Příběh:

Přišel čas na to, vzít svůj osud do svých rukou. Najdi 5 dobrých přátel, kteří budou stát po tvém boku na cestě do nejtemnějších stránek lidské duše v hororově laděném detektivním příběhu.

Hra určená pro týmy hráčů se odehrává ve skutečné i virtuální realitě hlavního města Prahy i zajímavých míst v celé ČR.

Charakteristika:

Detektivně – hororový příběh ze současnosti se odehrává v interiérech i exteriérech. Hra má dvě fáze, přičemž první se převážně odehrává na webových stránkách hry virtuálním způsobem (dá se i použít pouze jako intro).

Hra založená na detektivním pátrání po důkazech vyžaduje logické myšlení, řešení hádanek i vědeckých úkolů, hledání informací, stejně jako strategické rozhodování a akci. Bezchybná komunikace je nutným předpokladem úspěchu.

Herní postavy:

Hráči vystupují v rolích, které si sami mohou kompletně vytvořit (z předem určených odborností). Účastníci budou rozděleni do týmů po 6 os. (dle konečného počtu účastníků).

Herní vybavení:

Hráči si sami připravují své kostýmy a vybavení (dle zvolených postav). V průběhu Hry získají další vybavení.

Herní aktivity:

V průběhu Hry se účastníci setkají s několika vedlejšími herními postavami. Pro úspěšné absolvování celé mise musí hráči projít následujícími aktivitami.

  • logické myšlení a luštění záhad, vytváření a ověřování hypotéz pomocí deduktivních i induktivních metod
  • komunikace uvnitř týmu, vedení a velení, strategické i operativní řízení, koordinace týmu
  • airsoft a motokáry
  • kriminologie a kryptografie
  • dějiny magie a biblické citáty
  • výslechy podezřelých
  • finálová akční hra
  • zpracování a výběr relevantních informací z velkého množství faktů
  • bojové sporty
  • fyzické a sportovní aktivity

Do finálové části Hry se dají zařadit libovolné aktivity dle možností místa a preferencí klienta (např. paintball, cyklistika, jachty, slaňování, adrenalinové aktivity, atp…)

Co se doopravdy stalo v rodině jednoho z nejbohatších mužů světa? Jaký je to zločin, že potřebují nejslavnější světové detektivy? Rozuzlení těchto otázek naleznou detektivové na rodinném sídle ukrytém mimo prostor a čas.

Charakteristika:

Dobrodružně detektivní příběh ze speciálního fantaskního světa se odehrává přímo v objektu hotelu a jeho nejbližším okolí. Plnohodnotnou součástí Hry může být i výlet ne nějaké turisticky zajímavé místo v okolí.

Hra je založená na logickém myšlení, dedukci, indukci a řešení problémů. Důležitá je i schopnost dobře komunikovat a strategicky se rozhodovat. Hra je vhodná pro všechny týmy a dá se nastavit na různé stupně obtížnosti fyzické a psychické zátěže.

Herní postavy:

Hráči (nebo týmy hráčů) vystupují v rolích proslulých detektivů

Herní aktivity:

Hráči se během Hry setkají s různými aktivitami, které jim mohou pomoci při odhalování zločinu:

  • airsoft
  • komunikační hry a práce s PC
  • logické myšlení, deduktivní a induktivní metody
  • výslechy podezřelých a svědků
  • vyšetřování v terénu na místě činu
  • výzkum a odhalení účelu a fungování neznámých artefaktů
  • teambuildingové hry
  • výlet na zajímavé místo v okolí

Nadstandardní aktivity:

  • horská kola
  • čtyřkolky
  • lana a kladky
  • zorbing
  • bungee jumping
  • rafty
  • paintball
  • linování
  • biofeedback

Tady jde už do tuhého. Probouzíte se po havárii letadla na Ostrově a máte následujících 10 hodin na to, abyste přežili a přišli na kloub spletitým záhadám, které se brzo představí samy. Ostrov na první pohled nevypadá jako přátelské území, takže je třeba se mít na pozoru, využívat svých speciálních schopností a hlavně se nebát vyrazit do hloubi džungle. Něco vám říká, že se tam skrývají odpovědi na otázky, které si lidstvo pokládá od nepaměti. A možná, možná najdete ještě mnohem víc.

Charakteristika:

Hra na motivy světoznámého TV seriálu je určena především (ale nejen) pro jeho fanoušky.

Po přípravné fázi (stolní hra) sloužící k výběru postav a sjednocení znalostí o ostrově se ocitnete v roli trosečníků na tajuplném tichomořském ostrově. Nechybí ani lední medvědi, černý kouř, Dharma a hlavně The Others (Jiní). Navíc Desmond něco vypráví o nastávajícím konci světa.

Váš úkol je jasný - přežít a opustit tento tichomořský ráj co nejdříve. A pokud navíc dokážete zachránit svět? Tím lépe.

Video

Aktivity:

  • lov, rybolov a sběr jídla
  • výroba zbraní a dalšího zařízení
  • řešení logických hádanek a vytváření hypotéz
  • orientace a pohyb v neznámém terénu
  • průzkum a mapování ostrova
  • průzkum bunkrů a pc hry
  • vyjednávání a komunikace
  • bojové operace s airsoftovými zbraněmi